Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2017

Τεχνική: Επιλέξτε ένα χρώμα που σας αρέσει.



Δεν είναι απαραίτητο να είναι το αγαπημένο σας χρώμα ή το χρώμα των αγαπημένων ρούχων σας. Ο καλύτερος τρόπος να επιλέξετε είναι να κοιτάξετε την παλέτα χρωμάτων, Είναι επίσης επιθυμητό αυτό το χρώμα να είναι μπροστά σας κατά τη διάρκεια της άσκησης. Μπορείτε λοιπόν να κοιτάξετε γύρω σας και να αναζητήσετε το ευχάριστο χρώμα στις εικόνες, τις ταπετσαρίες, τις καρέκλες και τα χαλιά του δωματίου σας .. ένα σύνολο χρωματιστών μολυβιών, μαρκαδόρων ή χρωμάτων που αγοράζετε για το παιδί.

Και τώρα παίξτε ένα παιχνίδι ρόλων - εσείς στο ρόλο αυτού του χρώματος. Φανταστείτε τον εαυτό σας σαν ένα χρώμα και μιλήστε για λογαριασμό του, δεδομένου ότι το ίδιο δεν μπορεί να μιλήσει. Δεν μπορεί να μας πει πως είναι να είσαι το σκούρο μοβ, το χρυσό ή το μαύρο. Πρέπει να το πούμε εμείς.



Πάρτε ένα φύλλο χαρτί και ξεκινήστε: "Είμαι κόκκινος" ... "Είμαι το κίτρινο" ... "Είμαι το γαλάζιο" .. Όποιο χρώμα επιλέξετε. Μη γράφετε "Αγαπώ πράσινο, γιατί ..." ή "Νομίζω ότι το πράσινο είναι ...". Από αυτή τη την στιγμή, εσείς θα γίνεται αυτό το χρώμα.

Και τώρα πείτε μας για τις ιδιότητες που έχετε, αλλά σαν χρώμα. Λίγα λόγια, σε μερικές προτάσεις. Για παράδειγμα, "Είμαι το μπλε. Είμαι ήσυχος και βαθύς σαν τον ωκεανό. "Ή" είμαι το κίτρινο. Είμαι χαρούμενος, έξυπνος και επιδέξιος, αλλά και ζεστός." (Προσπαθήστε να μην μιμηθείτε αυτές τις απαντήσεις. Σε αυτή την άσκηση, δεν υπάρχουν σωστές ή λάθος απαντήσεις. Αν το μαύρο σας φαίνεται άνετο, το λευκό: θαμπό, το μπλε: χαρούμενο - υπέροχα!)

Αυτή η παραπλανητικά απλή και μικρή άσκηση μπορεί να πει τόσο πολλά, για αυτό  θα σπάσω την ανάλυσή της σε τρία μέρη - “επιλογή και προσωπικότητα”, “μοναδικότητα σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό”, τις “αξίες και αντικειμενικότητα".

I. ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ
Πιθανότατα παρατηρήσατε ότι δεν επιλέξατε αμέσως το αγαπημένο σας χρώμα. Αποδείχθηκε ότι είστε εξαιρετικά λεπτομερείς, ήταν δύσκολο να προσδιοριστεί η σωστή επιλογή. Πολλοί από σας έτσι συμπεριφερθήκατε και για έναν πολύ καλό λόγο: δεν θέλατε να επιλέξετε λάθος χρώμα.

Επιλέξατε το χρώμα σας τόσο προσεκτικά, διότι υποσυνείδητα, κατά το ήμισυ συνειδητά ξέρατε ότι το στυλ σας δεν είναι ασήμαντο πράγμα. Όταν επιλέγετε το χρώμα, τη μουσική, τη γραβάτα ή το σχέδιο στις κουρτίνες σας - τότε δεν περιποιήστε μόνο τον εαυτό σας, αλλά κάνετε κάτι πολύ σημαντικότερο. Εκφράζετε τον εαυτό σας. Λέτε "Εγώ είμαι". Γι 'αυτό οι "μικρές" λεπτομέρειες είναι τόσο σημαντικές για εσάς.

Δηλαδή, με το στυλ σας, στην πραγματικότητα φυλάτε  τη δημιουργική σας δύναμη με την οποία μπορείτε να αναδημιουργήσετε τον κόσμο και τον εαυτό σας. Σίγουρα δεν τη χάσατε. Και για τη χρήση της σε μεγαλύτερη κλίμακα - ολόκληρη τη ζωή σας, χρειάζεστε μόνο άδεια, έμπνευση και καθοδήγηση.

2. ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Και τώρα θα γυρίσουμε πίσω στην άσκηση χρωμάτων, η οποία έχει μια άλλη πολύ συναρπαστική πλευρά. Κοιτάξτε τις απαντήσεις των άλλων ανθρώπων: "Είμαι κόκκινος. Είμαι δυνατός, πεινασμένος και θυμωμένος, όπως η φωτιά." “Είμαι κόκκινος. Είμαι ζωντανός και αυτός που δίνει." " Είμαι κόκκινος. Είμαι ένα δωμάτιο φωτισμένο με φωτιά από το τζάκι με ένα κόκκινο βελούδινο κρεβάτι - είμαι ένθερμος και παθιασμένος, αλλά συγχρόνως ζεστός και φιλόξενος. " " Είμαι κόκκινος σαν το αίμα - μυστηριώδης και πολύ σημαντικός."

Είναι αδύνατο να μην παρατηρήσετε τις εντυπωσιακές διαφορές στις απαντήσεις. Αλλά πολύ πιο σημαντικό είναι το πώς διαφορετικά άτομα αντιλαμβάνονται το ίδιο χρώμα! Αυτό δεν μπορεί να εξηγηθεί από τα χαρακτηριστικά της όρασης. Μπροστά μου δύο άνθρωποι κοίταξαν το ίδιο χρώμα και ο ένας είπε "Είμαι σκουριασμένος" και ο άλλος είπε "Είμαι τριαντάφυλλο".

Το ύφος σας στην αντίληψη σας, ο τρόπος πως βλέπετε και αισθάνεστε τον κόσμο, είναι μοναδικό - όπως τα δακτυλικά σας αποτυπώματα. Γεννήθηκε και μεγαλώνει μαζί σας, δεν μοιάζει με κανέναν άλλο. Είστε κυριολεκτικά ασύγκριτος.

Μόνο συνειδητοποιώντας τη δική σας μοναδικότητα, θα αρχίσετε πραγματικά να αγαπάτε και να σέβεστε τον εαυτό σας - και τους άλλους! Κτίζοντας για άλλους με βάση το προσωπικό σας στυλ, θα σέβεστε ασυνείδητα τον καθένα από αυτούς - και αυτοί εσάς. Το ενδιαφέρον για τον άλλον και η φροντίδα θα γίνουν πραγματικά αμοιβαία. Εάν δεν ανταγωνιζόμαστε και δεν προσπαθούμε να αξιολογήσουμε ο ένας τον άλλον, οι διαφορές μας μετατρέπονται σε ευκαιρίες. Εγώ δεν μοιάζω σε σας και δεν θέλω να μοιάζω, γιατί τότε κανείς δεν θα μου πει τι δεν ξέρω, δεν θα δείξει αυτό που δεν βλέπω. Εγώ έχω εμένα και σας χρειάζομαι απλά επειδή είστε διαφορετικοί.

3. ΘΕΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΙΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ.
Όταν μιλήσατε για το χρώμα σας, δεν νιώσατε την αίσθηση της ελευθερίας να λέτε ότι θέλετε; "Είμαι κόκκινος. Είμαι δυνατός και θυμωμένος. Φυσικά, μπορώ ασφαλώς να ονομάσω τον εαυτό μου θυμωμένο! Είμαι κόκκινος, έτσι δεν είναι; "
Παρατηρήσατε ότι δεν ήταν καθόλου δύσκολο για σας να πείτε "είμαι έξυπνος, είμαι παθιασμένος, είμαι λυπημένος, είμαι γενναιόδωρος;" Δεν σας ενοχλεί αυτό;

Η ουσία της άσκησης δεν είναι ιδιαίτερα συγκαλυμμένη, έτσι δεν είναι; Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι αυτό που λέτε για τον εαυτό σας - το κατανοήσατε πολύ γρήγορα. Εάν σας ζητηθεί να επιλέγετε το αγαπημένο σας χρώμα κάθε δεύτερη μέρα, θα μπορούσε να είναι διαφορετικό. Αλλά, παρ 'όλα αυτά, θα εκφράζει κάποιο διαφορετικό κομμάτι μέσα σας ...

Πόσοι από εμάς λέμε στον εαυτό τους και τους άλλους γύρω τους; "Είμαι παθιασμένη! Ίσως είναι διαταραγμένο, αλλά έχω το σθένος και τη δύναμη! "Συνήθως λέμε" Θεέ μου, πόσο χοντρή είμαι! "Και όλα αυτά επειδή από πολύ νωρίς είπαμε ότι είναι απαγορευμένο να μιλάς ειλικρινά για τον εαυτό σου - ειδικά αν είναι κάτι καλό.

Όλοι ακούμε μέσα στο μυαλό μας μια λίστα με κακές ιδιότητες - μέχρι να μάθουμε από έξω όλες τις προηγούμενες και μελλοντικές αδυναμίες μας. Πολύ λίγοι έχουν ένα θετικό πρόσημο- να λέγονται δηλαδή θετικά σχόλια για τον χαρακτήρα τους. Μπορείτε να σχηματίσετε ένα πραγματικά αντικειμενικό πορτρέτο του εαυτού σας, βάσει του οποίου μπορείτε να σχεδιάσετε μια ζωή που φέρνει ευχαρίστηση - μόνο εάν έχετε μια σαφή εικόνα των θετικών σας χαρακτηριστικών. Και για να αντιστρέψουμε ένα άσκοπο αρνητικό ρεκόρ, χρειαζόμαστε ένα θετικό ρεκόρ.

Barbara Sher, 'Wishcraft'




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου